בית » קורס שיווק דיגיטלי
שעות אקדמיות
מוזמנים לקחת חלק במהפכת השיווק הדיגיטלי. תחום המציע אפשרויות מרגשות – להתחבר למשתמשים ברחבי העולם, להפיץ מסרים בקנה מידה גלובלי ולנתח נתונים כדי להוביל הצלחה עסקית.
שיווק דיגיטלי הוא עולם עשיר בהזדמנויות מעניינות – יצירת תוכן, ניהול קמפיינים, קידום אתרים במנועי חיפוש, תחזוקת עמודים ברשתות החברתיות ועוד. משווקים דיגיטליים נהנים מקריירה דינאמית ומאתגרת המשלבת בין טכנולוגיה ליצירתית.
התבססות צרכנים על מקורות אינטרנטיים וחיבורם למדיה חברתית, העברת תקציבי שיווק לדיגיטל ואפשרות המדידה הובילו להתפתחות מואצת של תחום זה.
שיווק דיגיטלי מציע למפרסמים מכל הסוגים אמצעי פרסום חסכוניים ויעילים, תורם להגברת מודעות למותג, יצירת לידים והעלאת המכירות, שיפור מעורבות לקוחות ותוצאות מונעות נתונים המאפשרות אופטימיזציה וחישוב ROI.
בנוסף, הוא מציג מגוון מסלולי קריירה מבוקשים ליוצרי תוכן, מפרסמים, אנליטיקאים, מנהלי קמפיינים ועוד, עם אפשרויות תעסוקה מגוונות, גמישות כעצמאים או כשכירים ותגמול נאה. הצטרפו למהפכה ותתחילו את המסע שלכם בעולם מרתק.
עבודה בשיווק דיגיטלי משלבת ידע נרחב בתחומי שיווק ופרסום, אסטרטגיה, מיתוג, כתיבה שיווקית וניתוח נתונים.
העבודה מאפשרת התמחות ספציפית, כמו ניהול קמפיינים, יצירת תוכן, קידום אתרים או ניתוח נתונים, וכל אחת מהן דורשת מיומנויות ייחודיות.
בין המיומנויות החשובות ניתן למנות הכרות עם פלטפורמות שונות, מערכות לניתוח נתונים, רשתות חברתיות וערוצי פרסום מקוון.
התחום מציע מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, הן כשכירים והן כעצמאים, ומתאים לאנשים יצירתיים, אנליטיים ובעלי יכולת למידה עצמית.
שיווק דיגיטלי יתאים למי שמחפש לשלב בין טכנולוגיה לאסטרטגיה ויצירתיות, בעל חשיבה אנליטית, הבנה שיווקית, חשיבה יצירתית, סקרנות טכנולוגית, יכולת לעבוד בצוות, תשוקה לעולם הדיגיטלי, מיומנות תקשורת והבנת אסטרטגיות שיווק.
מקצועני שיווק דיגיטלי יכולים להשתלב במגוון רחב של תעשיות ומגזרים – אינטרנט, פיננסים, משרדי פרסום וסוכנויות שיווק ולעבוד כשכירים או במיקור חוץ.
השכר הממוצע בשיווק דיגיטלי לחודש הוא 13,755 ₪.
מקצועני שיווק דיגיטלי משתמשים במגוון רחב של ערוצים וכלים מתקדמים לקידום שירותים ומוצרים, תוך ניהול קמפיינים מדויקים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. הם משלבים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית (SMM), שיווק בדוא"ל, שיתופי פעולה עם משפיענים ועוד, תוך ניתוח נתונים מתמיד ושימוש בטכנולוגיות חדשניות.
קורס איכותי מקיף בשיווק דיגיטלי יקנה לכם את כל הידע הדרוש לכם כדי להפוך למקצוענים בתחום, תוך הבנה מעמיקה של עקרונות השיווק הדיגיטלי, אסטרטגיות עבודה, ניתוח נתונים ותובנות.
הקורס יפתח בפניכם מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, הן כשכירים בתחום השיווק הדיגיטלי בחברות וארגונים שונים, והן כיזמים עצמאיים בעלי עסק משלהם. חשוב לדעת כיצד להעלות את דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות, תוך שימוש בטכניקות SEO מתקדמות, כיצד להגדיר ולנהל קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס, כיצד להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, TikTok, WhatsApp Business, YouTube ולינקדאין, תוך קבלת החלטות מבוססות נתונים ופיתוח אסטרטגיות שיווק אורגני ותשלום יעילות.
מכללת ג'ון ברייס וחברת סאו סימפל בע"מ, בעלות ניסיון של למעלה מ-17 שנים בתחום, מציעות לכם קורס מקצועי ומקיף. הקורס יעניק לכם את הידע והמיומנות הנדרשים: אופטימיזציית מנועי חיפוש (SEO), פרסום ממומן (PPC), בינה מלאכותית (AI), שיווק במדיה חברתית: משפך שיווקי ועוד.
בנוסף, הקורס כולל הכשרה מקיפה של נושאים בתחום השיווק הדיגיטלי, תוך שימוש בחומרים מעודכנים ובשיטות הוראה מתקדמות. צוות המרצים המנוסה זמין עבור התלמידים לאורך כל הקורס, יספק לכם הדרכה ותמיכה אישית, ויעזור לכם להצליח בלימודים.
כמו כן, תוכלו להשתתף בפרויקטים מעשיים ולתרגל את המיומנויות שרכשתם במהלך הקורס, תוך הכנה מיטבית להשתלבות בשוק העבודה.
במהלך הקורס ילמדו מגוון נושאים מעולמות השיווק והטכנולוגיה. נתחיל עם מבוא הכולל השוואה בין דיסציפלינות שיווק מסורתיות לבין חדשניות, הסמכות ותפקידים בשיווק, השפעת הבינה המלאכותית, טרמינולוגיה רלוונטית, ודיון על קידום אורגני מול ממומן. לאחר מכן, נעבור לחקור אסטרטגיות שיווקיות כמו Red/Blue Ocean, נלמד כיצד ליצור בידול וחדשנות בשוק, להתאים מוצרים לצרכים משתנים, לערוך מחקר מתחרים מעמיק ולבצע ניתוחי SWOT, PESTEL וניתוחי שוק נוספים. הקורס יכלול גם כלים להגדרת מטרות באמצעות SMART, כתיבה וניתוח של מסמכי מנהלים ותוכניות עסקיות, ושימוש בכלי בינה מלאכותית לשיפור התחזיות.
בנושא הכתיבה השיווקית, נלמד על חשיבות ה-Copywriting, כיצד להתאים את התוכן לפרסונה ולפלטפורמה, ונתעמק במודלים שונים לכתיבה שיווקית, כולל Microcopy והתמודדות עם התנגדויות בכתיבה. נושא הקריאייטיב ועיצוב יכסה מקורות להשראה, אנליזה וסינתזה של מודעות, פסיכולוגיה של צבעים ושימוש בכלים כמו Canva Pro ליצירת תוכן ויזואלי שיווקי, לצד עקרונות של שיווק רגשי.
במסגרת ניהול פרויקטים, הקורס יעסוק בעבודה עם ממשקי ניהול משימות ואיסוף לידים, ארגון מסמכים בענן, ניהול פגישות לקוח ולוחות זמנים, וכתיבת גאנטים. בתחום בניית האתרים, נלמד כיצד לבנות אתר בסיסי, לעבוד עם ממשקי No-Code כמו WordPress ו-Elementor, לבצע אופטימיזציה לאתר, ולהבטיח עמידה בהיבטים משפטיים ואבטחת מידע.
ב-E-Commerce, נעסוק בהקמת עמודי מכירה ב-Shopify ו-WooCommerce, עקרונות שיווק שותפים, Drop shipping ו-Arbitrage. בנוסף, נתמקד בקידום SEO ו-SEM, הבנת האלגוריתמים של גוגל, מחקר מילות מפתח, אינדוקס אתרים, ניתוח מדדים ויצירת Backlinks.
נושאים נוספים שיילמדו כוללים עבודה עם פלטפורמות Native כמו Taboola ו-Outbrain, PPC, אופטימיזציית קמפיינים, ניהול תקציבים, ושימוש בשיטות Bidding. בתחום המדיה החברתית, נלמד על פייסבוק ואינסטגרם, עבודה עם ממשקי Meta, הגדלת עוקבים, ושימוש באבטחת מידע. נושאים מתקדמים יכללו יצירת סרטונים, עריכה ושימוש בכלי AI לחיתוך סרטונים, לצד הבנת טרנדים ב-TikTok, עבודה עם משפיענים, ופרסום ממומן.
בנוסף, נלמד כיצד לבנות ערוץ YouTube, ליצור אסטרטגיית וידאו, להשתמש בממשק YouTube Studio ולבצע קידום ממומן ב-LinkedIn. נלמד על אוטומציות באמצעות כלים כמו Zapier ו-Power Automate, וכן נעסוק בשימור שיח ותקשורת עם לקוחות. לבסוף, הקורס יכסה יזמות דיגיטלית, יצירת קמפיינים דיגיטליים, פיתוח אסטרטגיות שיווקיות ושיפור תהליכים דיגיטליים באמצעות כלים מתקדמים.
הקורס כולל 220 שעות לימוד אקדמיות בכיתה, כ-75 שעות של עבודה עצמאית על פרויקטים, וכ-20 שעות של למידה עצמית באמצעות קורסים מקוונים המוצעים על ידי John Bryce Online Academy. משתתפי הקורס יקבלו חומרי לימוד מגוונים הכוללים מצגות, חוברות לימוד, תרגולים ופתרונות. הלמידה מתבצעת בצורה היברידית, המאפשרת ללמוד מהכיתה או מהבית, וכוללת משימות הערכה שונות כגון פרויקטים, מבחנים ומשימות בית. בסיום הקורס יוענקו תעודות סיום. ניתן לבחור בין לימודי ערב המתקיימים פעמיים בשבוע בין השעות 17:30-21:30, או בימי שלישי בשעות הערב ובימי שישי בבוקר, לבין לימודי בוקר המתקיימים פעמיים בשבוע בין השעות 09:00-16:30. הלימודים אינם מתקיימים בחגים ובמועדים.
הכשרה מקיפה בתחום השיווק הדיגיטלי תאפשר לכם להתמקצע בתחום ודרך פרויקטים מעשיים גם לתרגל את המיומנויות שרכשתם במהלך הקורס. תעודת הגמר תעניק לכם יתרון בתהליך חיפוש העבודה.
תהיו בקשר
ימים א'-ה': 08:00-21:00
ימי ו: 08:00-13:00
6460*