מאמרים

קורס שיווק דיגיטלי
מכללת ג'ון ברייס ירושלים

218

 שעות אקדמיות

על הקורס

עולם השיווק הדיגיטלי

מוזמנים לקחת חלק במהפכת השיווק הדיגיטלי. תחום המציע אפשרויות מרגשות – להתחבר למשתמשים ברחבי העולם, להפיץ מסרים בקנה מידה גלובלי ולנתח נתונים כדי להוביל הצלחה עסקית.

שיווק דיגיטלי הוא עולם עשיר בהזדמנויות מעניינות – יצירת תוכן, ניהול קמפיינים, קידום אתרים במנועי חיפוש, תחזוקת עמודים ברשתות החברתיות ועוד. משווקים דיגיטליים נהנים מקריירה דינאמית ומאתגרת המשלבת בין טכנולוגיה ליצירתית.

איך הפך השיווק הדיגיטלי למקצוע כל כך מבוקש ולמה כדאי להשתלב בתחום?

התבססות צרכנים על מקורות אינטרנטיים וחיבורם למדיה חברתית, העברת תקציבי שיווק לדיגיטל ואפשרות המדידה הובילו להתפתחות מואצת של תחום זה.
שיווק דיגיטלי מציע למפרסמים מכל הסוגים אמצעי פרסום חסכוניים ויעילים, תורם להגברת מודעות למותג, יצירת לידים והעלאת המכירות, שיפור מעורבות לקוחות ותוצאות מונעות נתונים המאפשרות אופטימיזציה וחישוב ROI.
בנוסף, הוא מציג מגוון מסלולי קריירה מבוקשים ליוצרי תוכן, מפרסמים, אנליטיקאים, מנהלי קמפיינים ועוד, עם אפשרויות תעסוקה מגוונות, גמישות כעצמאים או כשכירים ותגמול נאה. הצטרפו למהפכה ותתחילו את המסע שלכם בעולם מרתק.

מתאים לכם לעבוד בהייטק? מלאו את הטופס וקבלו ייעוץ קריירה חינם:

מהם הכישורים שנדרשים כדי להיות איש שיווק בדיגיטל למקצוע כל כך מבוקש ולמה כדאי להשתלב בתחום?

עבודה בשיווק דיגיטלי משלבת ידע נרחב בתחומי שיווק ופרסום, אסטרטגיה, מיתוג, כתיבה שיווקית וניתוח נתונים.

העבודה מאפשרת התמחות ספציפית, כמו ניהול קמפיינים, יצירת תוכן, קידום אתרים או ניתוח נתונים, וכל אחת מהן דורשת מיומנויות ייחודיות.

בין המיומנויות החשובות ניתן למנות הכרות עם פלטפורמות שונות, מערכות לניתוח נתונים, רשתות חברתיות וערוצי פרסום מקוון.

התחום מציע מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, הן כשכירים והן כעצמאים, ומתאים לאנשים יצירתיים, אנליטיים ובעלי יכולת למידה עצמית.

למי זה מתאים?

שיווק דיגיטלי יתאים למי שמחפש לשלב בין טכנולוגיה לאסטרטגיה ויצירתיות, בעל חשיבה אנליטית, הבנה שיווקית, חשיבה יצירתית, סקרנות טכנולוגית, יכולת לעבוד בצוות, תשוקה לעולם הדיגיטלי, מיומנות תקשורת והבנת אסטרטגיות שיווק.

איפה אפשר לעבוד ומה השכר?

מקצועני שיווק דיגיטלי יכולים להשתלב במגוון רחב של תעשיות ומגזרים – אינטרנט, פיננסים, משרדי פרסום וסוכנויות שיווק ולעבוד כשכירים או במיקור חוץ.
השכר הממוצע בשיווק דיגיטלי לחודש הוא 13,755 ₪.

מיתוסים על תפקיד שיווק דיגיטלי

נהוג לחשוב ששיווק דיגיטלי הוא תחום שרלבנטי רק לעבודה עם תקציבים גדולים בחברות ענק, אולם בפועל גם עסקים קטנים יכולים להפיק תועלת אדירה משיווק דיגיטלי, תוך שימוש באסטרטגיות יעילות וחסכוניות. בעזרת שיווק דיגיטלי מותאם, גם עסקים קטנים יכולים להגדיל את החשיפה, למשוך לקוחות חדשים, להגדיל את המכירות וליהנות מצמיחה משמעותית. רבים סבורים ששיווק דיגיטלי הוא ניהול מדיה חברתית, אבל למעשה שיווק דיגיטלי הוא עולם שלם, הכולל מגוון ערוצים כמו קידום אתרים, יצירת תוכן מרתק, פרסום מדויק ופרסום בדוא"ל.

השאירו פרטים לתיאום מבדק התאמה ללא עלות!

להיות איש שיווק בדיגיטל

מקצועני שיווק דיגיטלי משתמשים במגוון רחב של ערוצים וכלים מתקדמים לקידום שירותים ומוצרים, תוך ניהול קמפיינים מדויקים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות. הם משלבים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק במדיה חברתית (SMM), שיווק בדוא"ל, שיתופי פעולה עם משפיענים ועוד, תוך ניתוח נתונים מתמיד ושימוש בטכנולוגיות חדשניות.

איך להפוך לאיש שיווק בדיגיטל

קורס איכותי מקיף בשיווק דיגיטלי יקנה לכם את כל הידע הדרוש לכם כדי להפוך למקצוענים בתחום, תוך הבנה מעמיקה של עקרונות השיווק הדיגיטלי, אסטרטגיות עבודה, ניתוח נתונים ותובנות.
הקורס יפתח בפניכם מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, הן כשכירים בתחום השיווק הדיגיטלי בחברות וארגונים שונים, והן כיזמים עצמאיים בעלי עסק משלהם. חשוב לדעת כיצד להעלות את דירוג האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות, תוך שימוש בטכניקות SEO מתקדמות, כיצד להגדיר ולנהל קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס, כיצד להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, TikTok, WhatsApp Business, YouTube ולינקדאין, תוך קבלת החלטות מבוססות נתונים ופיתוח אסטרטגיות שיווק אורגני ותשלום יעילות.

Digital marketing

קורס שיווק דיגיטלי במכללת ג'ון ברייס ירושלים

מכללת ג'ון ברייס וחברת סאו סימפל בע"מ, בעלות ניסיון של למעלה מ-17 שנים בתחום, מציעות לכם קורס מקצועי ומקיף. הקורס יעניק לכם את הידע והמיומנות הנדרשים: אופטימיזציית מנועי חיפוש (SEO), פרסום ממומן (PPC), בינה מלאכותית (AI), שיווק במדיה חברתית: משפך שיווקי ועוד.

בנוסף, הקורס כולל הכשרה מקיפה של נושאים בתחום השיווק הדיגיטלי, תוך שימוש בחומרים מעודכנים ובשיטות הוראה מתקדמות. צוות המרצים המנוסה זמין עבור התלמידים לאורך כל הקורס, יספק לכם הדרכה ותמיכה אישית, ויעזור לכם להצליח בלימודים.

כמו כן, תוכלו להשתתף בפרויקטים מעשיים ולתרגל את המיומנויות שרכשתם במהלך הקורס, תוך הכנה מיטבית להשתלבות בשוק העבודה.

מה תלמדו בקורס?

קורס שיווק דיגיטלי יעניק לכם את כל הכלים, הטכניקות והידע הדרושים להצלחה בתחום. בקורס תלמדו SEO (קידום אתרים אורגני) וכיצד להעלות את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, כולל הבנה של ההבדלים בין קידום אורגני וקידום ממומן וכיצד לבחור את האסטרטגיה המתאימה ביותר, כיצד לבצע מחקר מילות מפתח, לבחור את הביטויים הנכונים ולהשתמש בהם בצורה יעילה.
בתחום הקידום הממומן PPC תלמדו כיצד להגדיר ולנהל קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס ובפלטפורמות PPC אחרות.
הקורס כולל לימודי מדיה חברתית וכיצד להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, TikTok, WhatsApp Business, YouTube ולינקדאין כמו גם בחירת אסטרטגיה שיווק, יצירת תוכן איכותי, כתיבה שיווקית, אסטרטגיה שיווקית, ניתוח נתונים, הנגשת נתונים וכיצד להשתמש ב-AI לשיפור מאמצי ותוצאות השיווק.

משך הקורס, ימי הלימוד והתעודה

הקורס משתרע על פני כ-218 שעות אקדמיות וכולל כ-10 שעות סדנת AI. נדרשות כ-50 שעות עבודות עצמאית לביצוע משימות ופרויקטים.
על מנת לקבל תעודת גמר עבור קורס שיווק דיגיטלי, יש לעמוד בדרישות הבאות: השתתפות בלפחות 80% מהמפגשים , הגשת כל המטלות והמבחנים ועמידה בהם בציון 70 לפחות.

סטודנטים שיעמדו בדרישות אלו יהיו זכאים לשתי תעודות: תעודה מטעם מכללת ג'ון ברייס וחברת סאו סימפל בע"מ ותעודת גמר מטעם משרד העבודה והרווחה עבור קורס "קידום אתרים אורגני SEO" בהיקף של 180 שעות.

כך תשתלבו בשוק העבודה לאחר הקורס

הכשרה מקיפה בתחום השיווק הדיגיטלי תאפשר לכם להתמקצע בתחום ודרך פרויקטים מעשיים גם לתרגל את המיומנויות שרכשתם במהלך הקורס. תעודת הגמר תעניק לכם יתרון בתהליך חיפוש העבודה.

עדיין מתלבטים? לפגישת ייעוץ ללא עלות השאירו פרטים!

מלאו את הטופס וקבלו ייעוץ קריירה חינם: